niedziela, 12 stycznia 2014

#4. Bella Thorne - Diane von Furstenberg.

Na początku poprosiłam "Nati<33" z pinger, o zgodę, ale w końcu znalazłam sama zdjęcia, nawet takie, których ona nie ma na blogu :) Dodam je, bo według mnie, Thorne wygląda ślicznie..
Bella w całej okazałości. PS. Tak, ona ma buty xD
:3 
Na początku poprosiłam "Nati<33" z pinger, o zgodę, ale w końcu znalazłam sama zdjęcia, nawet takie, których ona nie ma na blogu :) Dodam je, bo według mnie, Thorne wygląda ślicznie..
_
Bella w czerwonej sukience. Przybliżenie+

Strój Annabelli w całej okazałości :3
Widać kogoś w lustrze :3



Mam jeszcze kilka zdjęć Belli, ale nie chcę, aby Nati<33 postrzegała mnie za kopiarę :(


2 komentarze:

  1. Owszem, jeżeli wzięłabyś zdjęcia bez mojego pozwolenia, to wściekłabym się. Ale jeżeli się mnie zapytałaś, to niema sprawy, możesz wziąść :D

    Nati<33

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci :) Jesteś bardzo miła, i prowadzisz super blog :3

    OdpowiedzUsuń